Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-05, 12:36   #7
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Helsevesenet fungerer svært dårlig når det gjelder litt av hvert.Har selv gått på Seroxat,og det funket fint for meg når jeg tok den,men hvor ble det av oppfølgingen,og ikke minst skal en nedtrappe slik medisinering,det så jeg ingenting av!Jeg slutta med den av meg selv,hadde lest så mye skummelt om den typen pillen,de unge tok selvmord i Storbritannia,fikk uforklarelige raseriutbrudd osv av denne pillen.Nei,da finner jeg heller min egen måte og kurere depresjoner på,men det har blitt bedre med årene,og det er jo en trøst.Har funnet ting jeg liker og gjøre og sollys hjelper masse!Mye mulig jeg prøver johannesurt også engang,men stortsett utsetter slikt bare problemer/bekymringer.

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat