Sv: Hei, om meg:
Opprinnelig lagt inn av silje, her.
Hva er mye stress for deg, da? Vektnedgang er - dessverre - hardt arbeid uansett hvilken måte/filosofi du velger. Dersom du tenker at det skal være null arbeid med lavkarbo i starten, går det nok fort på samme måte som de andre tingene du har prøvd..
Silje
Eg er desverre ein av dei menneskena som slutter når ting blir for vanskelig.. og er fullstendig klar over det.. Eg setter derfor ikkje beinharde mål eller utfordringer for meg sjølv.. Har i tillegg svært enkelt for å "glømme" at eg er på slankeren "våkner" halvegs inn i skillingsbollen og tenker SØREN.. eg skulle jo ikkje spise sånt..
Eg er fult klar over at vektnedgang er stress.. har vært overvektig siden før tenårene.. og prøvd det meste av kostholds forandringer, og nåkre av mirakelkurane..
Lavkarbo betyr at du kan ete deler av eit vanlig kost hold.. og det er ikkje dei delane eg ikkje liker .. lol.. Det vil det for meg egentlig bare være å kutte ut små deler av det som ellers blir ete her i huse, også er eg allerede på ein lavkarbo diett.. Og DET i seg sjølv meiner eg er lett..
Det att eg slipper å sitte der å suge i meg shaken min medan resten av familien har chillyconcarne.. Vil gjøre det hele SÅ mye enklere..

|