Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 14:27   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Nykommer til både slanking og lavkarbo

Du må ikke holde en null-karbolinje. For oss som går på ketolyse så spiser vi 15 gr for dag, da helst i form av grønnsaker.
Hvis du velger å bruke lavkarbo, uansett hvilken diett du velger, for å slanke deg og så deretter gå tilbake til å spise potet, brød, ris, pasta osv så vil du legge på deg igjen. Sier ikke at skal kutte dette for evig og alltid, men mindre mengder av det og helst fullkornsproduktene av pasta og ris.
Jeg har nå snart gått 11 uker på ketolyse og har problemer med å komme opp i nok karbs hver dag. Enkelte dager er det selvsagt lettere, men jeg har gått ned 10,3 kg hittil og jeg er ALDRI sulten

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat