Sv: Nå trenger jeg motivasjon og oppmuntring
Ikke gi opp! 
Personlig tror jeg det er viktig å både kunne separere kropp og sinn og å se det under ett. Dvs. at når man har det bra med kroppen sin, så kan det få påvirke sinnet positivt, men når man ikke har det så bra, så må man prøve å skille det og kjenne at selv om ikke alt er på topp, så er det mye som er bra likevel. Tenk på de tingene som er bra i livet ditt, de sidene ved deg selv du liker, både fysisk og psykisk. Der tror i alle fall jeg man kan finne mye motivasjon for å fortsette - ved å gjøre det gode bedre, ikke bare ved å få noe negativt opp på et akseptabelt nivå.
Hva med å eventuelt fokusere på noe annet enn rene kilo for en periode? Prøve å sette deg noen treningsmål, eller jobbe med å finne frem til ny mat som du liker? Eller bare ta fokuset helt vekk fra både mat og trening, og heller gjøre ting du liker, omgås fine folk og le mest mulig? Lamat bare være brennstoff, ikke noe tankene kretser rundt mer enn de må. Stress og misnøye kan stoppe vekta, som det har vært diskutert her de siste dagene.
Jeg er sikker på at du klarer det brillefint, når du har vært så flink før. Jeg heier på deg!
(Forresten skulle jeg gjerne drept (vel, nesten) for å veie det du veier. Den vekta du hater, er en ønskedrøm for andre.)