Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-08, 10:10   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig samvittighet

Poteter er virkelig oppskrytt. Jeg nektet alltid å spise potet da jeg var liten, den måtte i tilfelle kamufleres totalt i saus eller smør og masse krydder. Pappa påstod alltid at jeg kom til å like poteter når jeg ble stor, og se, jeg er stor, liker jeg poteter? Nei. Det så ut til at det var en god intuitiv seleksjon. Poteter; Æsj!

Grunnen til at vi er så opphengt i poteter var fordi det en gang i tiden reddet oss nordmenn fra hungersnød da den ble innført hit på 1700-tallet, dermed har ikke poteten noe voldsomt lang tradisjon i landet i forhold til annen mat, men hadde en viktig rolle, fordi det er en av disse hardføre grønnsakene som omtrent kan vokse i steinrøys.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat