Sv: Høst og bær og sånt
Hei hei, og så heldig du er som har tilgang på jordbær, for ikke å snakk om multe!! Myras gull som vi sier der jeg kommer fra, det er ville tilstander i multetida!
Du, jeg tenker sånn, en del av det rene naturlige kostholdet handler om å spise etter sesongen. Det er jo det vi etterstreber til en viss grad med lavkarbo, å spise sånn vi var ment å spise. Og steinaldermennesket spiste garantert bær når det var tilgjengelig, men hadde liten mulighet til å dra i butikken og kjøpe multe og jordbær i januar, liksom.
Du behøver ikke å kutte ned på fettet, det er jo det du blir mett av.
Men spis litt bær med god samvittighet, ellers kommer du bare til å plage deg selv med at du nektet deg det, så får vektnedgangen bare komme når den kommer. Det hadde i alle fall jeg gjort, og her i bakgården er det epler og rips. Nå liker jeg ikke epler, men jeg kommer garantert til å spise en fair share med rips 
Men, prøv å kutte ut natreeen, og kjenn på bærets naturlige sødme. Jeg har slutta helt å søte bær, og etter et par posjoner smaker det faktisk bedre.
Ellers synes jeg maten din ser fin ut, men pass på så du i alle fall ikke kommer under femten gr kh om dagen.
Grunnen til at vekten stopper opp kan du finne mange magne grunner til om du tar deg tid til å søke gjennom alle de hundretusen innleggene som er skrevet om det før 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|