Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-08, 08:45   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Høst og bær og sånt

Hei hei, og så heldig du er som har tilgang på jordbær, for ikke å snakk om multe!! Myras gull som vi sier der jeg kommer fra, det er ville tilstander i multetida!

Du, jeg tenker sånn, en del av det rene naturlige kostholdet handler om å spise etter sesongen. Det er jo det vi etterstreber til en viss grad med lavkarbo, å spise sånn vi var ment å spise. Og steinaldermennesket spiste garantert bær når det var tilgjengelig, men hadde liten mulighet til å dra i butikken og kjøpe multe og jordbær i januar, liksom.
Du behøver ikke å kutte ned på fettet, det er jo det du blir mett av.
Men spis litt bær med god samvittighet, ellers kommer du bare til å plage deg selv med at du nektet deg det, så får vektnedgangen bare komme når den kommer. Det hadde i alle fall jeg gjort, og her i bakgården er det epler og rips. Nå liker jeg ikke epler, men jeg kommer garantert til å spise en fair share med rips
Men, prøv å kutte ut natreeen, og kjenn på bærets naturlige sødme. Jeg har slutta helt å søte bær, og etter et par posjoner smaker det faktisk bedre.

Ellers synes jeg maten din ser fin ut, men pass på så du i alle fall ikke kommer under femten gr kh om dagen.
Grunnen til at vekten stopper opp kan du finne mange magne grunner til om du tar deg tid til å søke gjennom alle de hundretusen innleggene som er skrevet om det før

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat