Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-08, 09:31   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Artig å hørt korleis dere som går fort ned på ketolyse

hei hei
Har gått ned ca 1 kg i uka siden eg begynte for 10 uker siden. Spiser ingenting til frokost, kanskje i helgene noe egg og bacon men sjeldent.
Lunsj består iallefall hver ukedag av salat som jeg lager dagen før og har med meg på jobb.
Middag varierer selv om jeg føler jeg har gått litt fast. En favoritt er hamburgere der jeg bruker isbergsalat som brød og har grønnsaker og dressing på der. Stekere burgerene i olje og har på ost på slutten. Er helt himmelsk og utrolig lettvint. Men du kan jo se i bloggen min også hvis du ønsker det
Kvelds spiser jeg av og til. Enten bringebær og fløte, omelett eller kanskje ett lavkarbo pitabrød med pålegg på.
Vet hvordan det er med det snopet. Har bestilt på dialife.dk og det var bare helt utrolig, men denne uka har jeg holdt meg unna. Blir kun på lørdag
Er så greit at eg har veiedag på lørdag for da spiser eg ikke noe spesielt på fredagen av kos. Verken snop, baconkrisp eller bringebær....hehe
Vet ikke om du synes jeg har gått fort ned, men er iallefall fornøyd sålangt og som sagt, er du velkommen til å kikke i matbloggen min, der ligger alt jeg har spist fra omtrent begynnelse til og med søndag forrige uke
Masse lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat