Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-08, 10:37   #3
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Artig å hørt korleis dere som går fort ned på ketolyse

Skal prøve å hjelpe så godt jeg kan

Til frokost: Pleier som regel å lage meg en salat (isberg, paprika, rødløk, fetaost og 30 gr salatbønner), hvis ikke har jeg eggerøre. bacon og brokkoli (med litt raspet ost på)

Lunsj: Pleier å trikse litt, spiser sjelden både frokost og lunsj fordi jeg begynner ganske sent på jobb, men har jeg spist frokost, tar jeg med meg noen cherrytomater og paranøtter på jobb som jeg knasker på. Jobber jeg i barnehagen hvor de har mikroovn, tar jeg med meg noen middagsrester som jeg varmer opp.

Middag: Fylt kyllingbryst med soppstuing, lavkarbopasta fra dialife med tomatsaus, kyllingsalat, alt mulig kjøtt med tilbehør. Favoritt er hjemmelaget tomatsuppe med kylling og kalkun-pølse

Kvelds: Salat (har fått dillla på fetaost salat ) eller middagsrester

Synes jeg har en litt sånn passe grei og passe kjedelig matdag, men så lenge det funker på vekta mi så skal jeg ikke klage Jeg spiser og koser meg med mye god mat og kroppen min elsker det
Men tror ikke det går en kveld uten at jeg sjesser og det kan være veldig plagsomt. Da har jeg somregel noen ifa liggende eller bringebær og krem. Men det blir bare bedre en liten stund. Det eneste som faktisk hjelper mot cravings er å pusse tenna og gå å legge seg

Det er nok ikke noen tyggis du kan spise, for de fleste inneholder sorbitol som man ikke skal ha, men lakerol ig store ifa kan du spise

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat