Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-05, 20:48   #50
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av friflex

Nå vet jeg ikke om du mente safari som i en dagligvarebutikk nær deg eller sånn virkelig safari i Afrika. Men sånn virkelig safari i Afrika er noe jeg har veeeldig lyst til. Helst i kombinasjon med en bestigning av Afrikas høyeste fjell Kilimanjaro

Tenk alle de spennende dyrene da, og så se dem i levende live, må være en opplevelse for livet!

Jeg mente safari som i ordentlig safari.. det er noe jeg virkelig skal bruke penger på en dag Ta med meg min kjære og titte på noen løver og sånn

Albertine - seven of nine? Jeg er en seriejunki.. men aldri hørt om den.. Har du sett Alias? Veeeeeeeldig bra serie - men innmari avhengighetsskapende da Ellers følger jeg med på lost, smallville, desperate housewives, charmed, ER, JAG, joey, king of queens, stargate sg1, stargate atlantis.. ja.. i det hele tatt