Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-05, 22:02   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du tok den ja

Lurer på noe mer jeg..... Vi har alltid lært at frokost er er viktig måltid. Til og med lavkarbo fantaster som oss er enige der.

Opprinnelig lagt inn av MHM

"Forbrenningen vår er lavest tidlig på dagen, og ved å spise riktig da, har vi stort potensiale for å øke forbrenningen. Studier har dessuten vist at nettopp frokostmåltidet er avgjørende for hormonbilde, blodfettstoffer og blodsukkersvingninger. Ikke bare de neste to timene, men resten av dagen. Den største feilen å gjøre med frokosten er ikke å spise for mye karbohydrater. Faktisk tåler man litt mer karbohydrater til frokost, fordi kroppen har brukt opp litt av lageret i løpet av natten. Men å spise for lite proteiner og fett til frokost vil gi større ringvirkninger.

Men i boka di står det at frokosten ikke er så viktig fordi vi forbrenner likt hele dagen ...... og det tydes som om folk på ketolysekuren bare kan hoppe over den og gå rett på lunch utpå formiddagen. Er det en feiltyding av de som har lest det, - eller er det det du mener ??

PS. Jeg har prøvd å bestille boka på hjemmesida di, men blir bare bedt om å fylle ut skjemaet gang på gang på gang.....selv om jeg har gjort det !! Lover jeg skal lese den før jeg maser mer !!

Sist redigert av HP : 14-02-05 kl 23:07. Årsak: spør så får du svar :snill:
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat