Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-08, 11:15   #14
ecli
Medlem

ecli sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
ecli er på en erverdig vei

Sv: Hvordan går det med oss alle?

Starta 3.juli, altså 5 uker på ketolysekuren. Har vært i ketose hele tiden, minus en planlagt sprekk på 3-4 dager ifbm dåp til nevøen min - måtte jo smake på dåpskaka (Det var forresten ikke så dumt heller, for jeg gikk ned nesten 4kg fra veiing før den helga til veiing uka etter...ikke at jeg har tenkt til å prøve å sprekke på nytt da)

Har gått ned et sted mellom 8-9 kg så langt, ikke helt sikker nå, for vekta til modern er ikke like nøyaktig som min - veide plutselig 3kg mer når jeg kom hit, bare 2t etter jeg hadde veid meg hjemme nemlig (neida, jeg *pleier* ikke veie meg så ofte men jeg måtte bare sjekke for å vite hva forskjellen egentlig var).

Absolutt motivert til å fortsette, spesielt er det motiverende å se at treningen faktisk gir *synlige* resultater nå! Jeg har alltid trent masse, både intervall (tredemølle), styrke og kampsport. Så jeg har vært i god form. Men det har aldri syntes, egentlig. Men nå: har mistet masse av det som har ligget rundt magen, så nå begynner magemusklene å tre fram, midja er tydeligere, håndtakene er nesten borte...
Dermed: Jeg begynner å tenke at jeg *kanskje* ikke trenger å gå ned alle de 15kg jeg har satt meg som mål?! Skal se det an. Når jeg føler at jeg er fornøyd, så stopper jeg. (Ikke opphengt i å se det ene tallet, som jeg tidligere har vært... )

ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat