Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-05, 23:13   #16
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Du tok den ja

Lurer på noe mer jeg..... Vi har alltid lært at frokost er er viktig måltid. Til og med lavkarbo fantaster som oss er enige der.

Men i boka di står det at frokosten ikke er så viktig fordi vi forbrenner likt hele dagen ...... og det tydes som om folk på ketolysekuren bare kan hoppe over den og gå rett på lunch utpå formiddagen. Er det en feiltyding av de som har lest det, - eller er det det du mener ??

PS. Jeg har prøvd å bestille boka på hjemmesida di, men blir bare bedt om å fylle ut skjemaet gang på gang på gang.....selv om jeg har gjort det !! Lover jeg skal lese den før jeg maser mer !!

Hei
Når man har NORMAL forbrenning øker stoffskiftet ca 25% etter hvert måltid. Derfor er det lurt å spise 5 måltider daglig. Det gjelder også på lavkarbohydratdiett, der man har normal forbrenning, MEN er du e ketose, skaffer kroppen brennstoff døgnet rundt vedf å nedbryte kroppens fettvev ( og det er vel målet?) derfor er det ikke så viktig med frokost. Du trenger ikke mat for å få energi til å klare dagen, energien skaffer kroppen allerede ved forbrenning av fett. Du har forstått boken helt rett.
Jeg har ingen forklaring på hvorfor du ikke får bestillt boken ? Husk å fylle ut ALLE felkt og skriv e-postadressen korrekt. Skal du bare ha boken er det forresten billigere å kjøpe den i en vanlig bokhandel, da sparer du 89 kr i porto. Skal du ha full pakke med tabl og stix, blir det det samme.
Send meg en mail på post@ketolyse.no hvis du ikke får det til
Lykke til - med eller uten frokost-
MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat