Tråd: ost...
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-04, 14:15   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Velkommen hit!
Det er vanskelig å si noe bestemt om hvor mye man kan spise av enkelte matvarer. Jeg tror ikke noe menneske i verden kan sette seg til doms over andre, og si at akkurat DU bare kan spise 50 gram ost, 3 egg og 20 mandler per dag. Både Atkins og Lindberg er opptatt av at vi skal lytte til vår egen kropp og vår egen helse, energi og vekt. I begynnelsen er det ikke så lett å "lytte", men man lærer seg selv og sin kropps reaksjoner å kjenne etterhvert.
Akkurat når det gjelder ost, så tenker jeg ikke på at jeg skal begrense meg, så lenge måltidet ikke inneholder andre karbohydrater enn fra grønnsaker. Det er den viktigste huskeregelen.
Lykke til!