Tråd: Help wanted!
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-04, 19:32   #6
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Vil gjerne få påpeke at i tillegg til frokost,lunsj og middag kan du spise mellommåltider.
De bør ikke bestå av noe særlig karbohydrater så under induksjonen er det greit å spise ost når en er sulten(ikke brunost) Som snack om du vil.
Baconcrisp eller baconsvor er også greit.

Til middagen ved siden av kjøtt eller fisk,pleier jeg å ha 200-250 gram med broccoli,blomkål,sauser basert på rømme,olje,evt.smelta smør.
I woken bruker jeg også bambusskudd ,paprika,litt løk m.m.
Bare husk å holde deg unna gulerøtter og mais-for de kjører karboinnholdet opp i et uakseptabelt nivå under induksjonen,dessuten inneholder de stivelse.
Men dette vet du vel sikkert
Og husk det er viktig med fett til maten,for da holder du deg mett lenge,jeg har aldri vært så nøye på mengdene så lenge jeg blir mett

Lykke til og du finner vel noen oppskrifter her også,bruk fantasien

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat