Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-08, 14:38   #12
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Meny - Oslo City

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Nå er jeg litt sur! Jeg var der for å kjøpe vitamintabeletter og ketolysepølser nå. Jeg fant ingen Ketolysepølser, og spurte 3 stk i butikken. Alle ble helt fjern i blikket, og skjønte ingenting. Ikke viste de noe interresser for å undersøke for meg heller.
Så skulle jeg da betale 3 stk vitaminbokser, en krom-kalium, en selen-sink og en Magnesium. Tror dere ikke dama i kassa klarte å slå inn 3 x krom-kalium da. Dette er jo den dyreste boksen, så der tapte jeg 235 kroner også. Så det ikke før jeg var tilbake på jobb. Oslo City er ett stykke unna jobb, og jeg fikk selvfølgelig ikke kvittering!

Tror det tar litt tid før jeg handler der igjen. Håper Kaldbakken får pølser!

Du kan jo prøve å ta en telefon til butikken å forklare saken. Det er vel vanlig å ha kopi av alt som er slått inn på kassen.