Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-08, 14:39   #18
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Genial nyhet fra Tine!

Wow, Bulldog- tippet du 400%,dyrere eller hadde du lest den saken? Ikke lyv!

Sitat:

Juice og de nye tørstedrikkene dekker to forskjellige behov, og det blir forbrukernes valg hva de ønsker å drikke i ulike situasjoner.

Selv vil jeg hevde at ingen har behov for juice overhodet, siden det bare er en langt mindre sunn måte å innta noe som egentlig er sunt, som frukt, på, lurer jeg på hvilket behov dette nye vidunderproduktet skal dekke. Så forsto jeg det. Det er det samme behovet dette produktet dekker.

Sitat:

De nye tørstedrikkene Friskus og Tine 40/60 har blitt veldig godt mottatt, og salget er større enn våre prognoser, sier Skarvang til DinSide.

Jeg hadde et bittelite håp om at jeg tok feil da jeg veddet på at det kom til å selge godt, men det ble knust.

Jeg foreslår at alle som kjøper dette produktet blir fratatt retten til å stemme ved valg som ikke inngår i et reality-tv-konsept, og straffet med høye bøter og ekstraskatt, de har åpenbart for lite vett og for mye penger.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat