Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 10:08   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan gjøre katter husrene

Opprinnelig lagt inn av Bobbeline, her.

Hei
Trenger et godt råd ang å få katten min husren. Så fort den kommer inn i huset og jeg ikke ser det, gjør den fra seg på et bestent hjørne i stuen. Og når jeg oppdager det er det forsent å "kjefte". Til og med når jeg lukker døren til der hvor kassen er gjør den fra seg utenfor kassen. Hva gjør jeg?

Hei du, som nattfrue skrev over her: (kan lønne seg å lese hele tråden )

Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.

Hvis det "går galt" og dere skal vaske etter katten, bør dere kun bruke grønnsåpe eller lignende - katter tiltrekkes av amoniakkduften i salmiakk og vil da gjerne tisse på samme sted igjen.

Mamma brukte grønnsåpe for å få Oskar, min barndsoms katt til å slutte å gjøre fra seg inne på gulvet. Så jeg vet det funker.

Kattene er henteklare ca nå, det er bare litt trøbbel med å avgjøre kjønn, for jeg vil aller helst ha en hannkatt. Vet ikke om jeg orker (eller har råd til) å få en hunnkatt sterilisert. Vet det er en tøff operasjon. Så jeg håper en av disse er hannkatter, for de var alldeles nydelige! Svarte, litt lodne og med lysegule, spaltede øyne

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat