Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 13:18   #9
msplum
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 52
msplum er ny på veien

Sv: Hvordan gjøre katter husrene

Åh så koselig - finnes ikke noe bedre i hele verden enn å få et pusekattnøste hjem

Min erfaring er at det ikke kostet så veldig mye mer å sterilisere jentepusen enn det kostet å kastrere guttepus - men nå kastrerte jeg to guttepuser samtidig... husker ikke akkurat summene jeg har betalt.
Det er en mer omfattende operasjon for jentene, men det gikk i hvert fall som smurt for oss. Jeg fikk henne hjem ganske snart etter at hun hadde våkna og hun var jo en smule både dopa og fornærma, men det er utrolig hva de tåler disse små vesenene

Jeg anbefaler deg virkelig å få to stykker i samme slengen! Det vil gjøre alt mye enklere for deg. Får du én om gangen så vil du slite mer med slossing og territoriekrig enn hvis du får dem samtidig. Hvis du så også får deg en jente og en gutt så vil du kanskje slippe all slossing.
Får du to samtidig kan du også så mye lettere gå i fra dem uten dårlig samvittighet fordi de vil holde hverandre med selskap. Det er heller ikke mer arbeid med to. Jeg får også rabatt hos vetrinæren når jeg kommer med flere katter samtidig.

Ønsker deg all mulig lykke til med pus og gleder meg til å se bilde

NEI til grønnsaker og JA til bredere fortau (eller noe sånt)!
[SIGPIC][/SIGPIC]
msplum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Skaldemann Svar med sitat