Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 13:24   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan gjøre katter husrene

Det blir en i første omgang. Vi har bestemt oss for det, og har konsultert med kattehuset, neste gang vil vi adoptere en kattepus derfra, men ettersom de ikke hadde noen henteklare kull på en stund, så klarte jeg ikke å vente da kompisen min fortalte om moren sin. De har alle blitt lovet bort, men dersom en av de sorte kattne er en hannkatt, så har jeg førsterett på den, ettersom jeg var den første som var innom og titta.
De fleste katter er flinke til å utforske og underholde seg selv, selv om det aller beste jo som du sier er å ha to.
Vil helst ha hannkatt uansett, alle jeg kjenner som har hatt katt mener de generelt sett (unntak finnes så klart) de er lettere å hanskes med når de er kastrerte.

Takk for tips

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat