Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-08, 14:09   #6
Lars'ern
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Lars'ern er på en erverdig vei

Sv: Oppstartsvansker - Vekt

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Når du er mann skal du spise opp mot 20 gram krabohydrater hver dag. Det kan være til hinder for vektnedgang hvis du ligger under det. At de i all hovedsak skal komme fra grønnsaker vet du jo alt. Ville kutta ned på nøtter og ost samtidig som jeg ville spist mer grønnsaker og sett hva som skjer.

Lykke til!

Hei,
At for lite karbohydrater kan være til hinder for vektnedgang synes jeg er litt merkelig. Så lenge som vi går på et kosthold som er basert på fett så burde vi strengt tatt ikke trenge karbohydrater i det hele tatt. Kun fett og proteiner.. Så lenge man er i Ketose og får i seg nok fett så skal vel det strengt tatt være nok? eller tar jeg helt feil?
Ost kommer jeg til å kutte vekk igjen(tror det er med på å påvirke humøret mitt også), samt at jeg skal legge til litt grønnsager i hverdagen for å se hva som skjer

Dette vil medføre at fettdelen i mitt kosthold i all hovedsak vil komme fra olivenolje, majones, cocosa, fiskeolje, avokado og litt nøtter(spiser kun i salat). Skulle vel være greit det

Lars'ern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman + Green Smoothie Revolution Svar med sitat