Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 15:13   #3
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Kinesisk balanse-te, noen som kjenner karb.innhold?

Hei, jeg så den forrige også, men kunne ikke svare siden jeg ikke var sikker.

Vet du, etter å ha goodlet i det vide og brede finner jeg ingenting - så rart? Men enda rarere at importør osv. ikke klarte å gi deg svar, useriøst...

MEN - jeg husker fra jeg drakk den selv at den var litt søt, at om jeg var sulten og drakk den liksom, så hjalp det - akkurat som å drikke en sportsdrikk e.l., om du skjønner?
Altså ikke veldig søt al la sukker, men litt søt ala maltodextrin eller druesukker.
DET lover jo ikke så godt for ketose eller lavkarbo (om man nå skal ta mitt ord for det, that is)

...så også at den inneholder lakrisrot, og det i seg selv kan jo tulle med blodsukkeret på mange, og dermed kanslkje ødelegge ketosen. Kanskje det var det jeg kjente som 'søtsmak' ?

Mne hvorfor ikke erstatte denne teen med grønn te, den er utrensende som bare det - eller enda bedre hvit te, med enda flere antioksidanter/vitaminer? (altså ikke Lipton's hvite te etc, men kvalitetssaker - jo bedre, jo mer effektive)

Hvis det er avgiftning du er ute etter, så kan jeg anbefale deg å ta Chlorella (Sun f.ek.s er forsket på), den VIRKER - trust me Eller ikke stol på meg, google og sjekk selv, hihi.