Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 20:50   #1
Ista
Sperret

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
Ista er ny på veien
Question

Har jeg kanskje valgt feil?

Valgte Ketolyse fordi det er en kur som virker fort og man går ned i vekt ganske raskt.Di kiloene jeg skal ha av,er fra svangerskapet.Har aldri drevet med stor spising eller over godis kosing!
Jeg har hele tiden spist normalt FØR graviditet og ketolyse,aldri hadd noen spesiell vekt oppgang..Det har holdt seg jevnt.Til sommerferier og slikt har jeg kanskje tatt meg sammen ved å kutte ut snop og andre søt saker,trent litt extra for så å nå den vekta jeg har VILLET være i.
Det jeg lurer på er om jeg ved å være på ketolyse kur,ødlegger mine sjangser for et liv slik som jeg hadde?Med litt brød,pasta og poteter...Er ingen stor spiser av det fra før av,men liker det godt til middag!Er det sånn nå at siden jeg har valgt ketolyse så er det ingen vei tilbake til det vanlige kostholdet,det vanlige livet hvis dere skjønner.Har som sagt IKKE hatt problemer med overspising eller godis spising,ville rett å slett bare bli kvitt disse kiloene FORT!!!!

Hva mener dere????Noen tips eller synspunkter?Har hadd disse tankene en stund...Kanskje jeg skulle latt vær ketolyse siden jeg aller mest sannsynlig ville klart å slanket vekk disse kiloene..Bare over litt lenger tid,kunne spist "vanlig" mat og ikke blitt så følsom på diverse mat sorter som jeg nå er i denne tilstanden...Føler meg litt forvirret,men tørr ikke slutte på ketolyse nå siden kiloene mest sannsynlig kommer tilbake med en gang...

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat