Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 20:55   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg kanskje valgt feil??

Kg vil komme tilbake hvis du går over til høykarbo igjen, men en opptrapping på karbs må du selvsagt gjøre når målet er nådd eller når du vil over til å kunne spise andre ting.
Store spørsmålene er jo hvordan formen din er, humøret , kroppen din er ute alle karboene? Mange mener at vekta er en ting, men at man føler seg bedre generellt sett er vel så viktig og derfor velger de aller fleste (sånn som jeg har skjønt det) å gå over på en generell lavkarbo a la fedon. Men er ingen ekspert her, men svarer bare utifra hva jeg tror kan være lurt
Håper du finner ut av hva du ønsker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat