Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-08, 21:46   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg kanskje valgt feil?

Ja skjønner godt hva du mente, trodde jeg spiste sunt jeg også. Var stort sett grønnsaker, kylling og ris som ble konsumert. Spiste ikke gotteri hver dag, men i helgene. Men tror nok at det er risen som har gjort at jeg ikke har gått ned i vekt før jeg kuttet ned på karbsene. Har ikke så problemer med magen lengre, kan godt trene to ganger for dagen, ingen luft i magen lengre og føler meg rett og slett bedre
Kanskje du skulle prøve noe a la fedon, der er det jo mer karbs og mer som er lov. Kutte ut brød (butikkbrød), poteter, ris og pasta. Ellers spise masse mindre av det. Før var ris hoveddelen på tallereken min, så kylling og grønnsaker liksom

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat