Sv: Har jeg kanskje valgt feil?
Det høres ut på meg som om et Lindberg-kosthold kan passe bedre på deg, det er ikke alle som klarer regimet ved et ketogent kosthold.
Men det er jo ikke sånn at du har ødelagt sjansen til det som var ditt gamle liv, sånn du beskriver det.
Men om du plages såpass, så synes jeg du bør sette deg godt inn i Lindberg, og gradvis øke karbene og kutte litt på fettet, til du er på hans nivå, du kommer sikkert til å fortsette å gå ned i vekt ettersom det virker som om du ikke alltid har vært overvektig, om enn noe saktere, for som du jo tydeligvis vet er ketogent kosthold mer effektivt på vektnedgang, men når alt kommer til alt så er det viktigste at man trives med hvordan man spiser, og hvor mye hastverk har vi egentlig?
Om du velger å gå over til Lindberg, og føler du begynner å få taket på kostholdet, så vil du også etterhvert se hva du tåler og føler deg vel med. Lindberg tillater jo noe fullkornpasta, lavglykemisk brød og enkelte typer ris. Du vil med litt erfaring fint kunne skreddersy et kosthold som du vil trives med, og som føles riktig for deg og godt for kroppen 
Lykke til! 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|