Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-08, 22:20   #19
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Gamle synder. ... ikke synder?

Tror ikke GR er veien å gå faktis. Holder en knapp på fedon. Holdt på å sulte ihjelp å grete roede.. ALTFOR mange karbohydrater. Men så har jeg fått diabetes type 2 da..så jeg skulle ikke ha så mange karbohydrater. Ble så sukkersugen at jeg holdt på å gå fra vettet.

Men hvis du er 23 år og veier 58 kilo tror jeg ikke du har insulinresistens bare så det er sagt. Det rammer gjerne eldre kvinner over 40 som er veldig overvektig - mer enn 80 cm i livvidde. Og som har gått med vekten i årevis sammen med et usunt kosthold.

Lykke til videre

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat