Sv: Gamle synder. ... ikke synder?
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Du kan sjekke deg for insulinresistens hos legen,det er ingen problem. Men vil nok ikke tro du har utviklet det. Jeg er veldig veldig overvekt og er så heldig at jeg ikke har utviklet det, siden 70-80% (lært av photobscura) av overvektige har det. So I am lucky. Men anbefaler deg å sjekke det hvis det er noe du går rundt og tenker på iallefall 
Nei, det er ikke noe jeg går rundt og tenker på. Men det jeg går rundt og tenker på er hvorfor jeg sliter mer enn andre å gå ned i vekt, og legger på meg raskere enn andre! Jeg føler liksom det å si at "kroppen din tåler bare ikke sjokolade" er en god nok grunn. HVORFOR isåfall tåler den ikke sjokolade? Og hva er det som gjør at noen mennesker eser ut av p-sprøyta som bare det, og andre tåler den het fint? Har disse anlegg for å bli tykke fra før? Ville de ha blitt tykke uansett uten sprøyta, eller var det sprøyta som gjorde at de konstant kommer til å slite med vekta seinere i livet.
Jeg vet at dette er spørsmål dere ikke kan svare på, men det er slike ting jeg lurer på! Ganske irriterende i grunn, lurer på om det noen gang har vært forsket på det, eller finnes svar?
|