Sv: Gamle synder. ... ikke synder?
Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Kan nok ikke komme med noen veldokumenterte svar her siden jeg langt fra er verken lege eller forsker...hehe
Men tror uten tvil at andre er mer disponert til å legge på seg enn andre, jeg har gått på p-piller og la ikke på meg av det, ei heller på p-sprøyta når jeg begynte på den for over to år siden.
Sjokolade er jo ikke akkurat sunt og er nok mange som legger på seg av det, inkludert meg, så man må bare gjøre tilpasninger og spise lite av det man vet vekten ikke takler. Jeg gikk ikke ned masse i begynnelsen i forhold til mange andre og ettersom jeg er ganske så stor. Nå har det løsnet en del og jeg går fortere ned i vekt. Dette vil nok variere for meg også. Det eneste som gjelder er at man ikke gir opp, men jobber enda hardere liksom. Vet det er enkelt å si og gruer meg til jeg selv kommer til stillstand eller eventuell oppgang. Det knekker motivasjonen en smule ja, men eg har bestemt meg for at denne gangen skal jeg klare det og det gjør du også 
Ja, det skal nok greie seg dette her! Nå går jeg jo bare nedi vekt på ketolyse, men det er tidligere jeg har erfart at når jeg har spist vanlig mat, så har jeg gått opp i vekt. Når jeg har gått på Grete Roede og spist likt som alle andre, har jeg gått minst ned i vekt. Men jeg føler at det har jevnet seg litt ut her... her gikk jeg ned 4 kilo på 6 uker, og det er jeg veldig fornøyd med, selv om jeg føler at det er treigere enn hos alle andre. Men nå har jeg som nevnt før, ikke like mye å gå ned i vekt som mange andre, så derfor bekymrer jeg meg ikke så mye heller.
|