Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-08, 13:26   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?

Velkommen til oss, Helene - og gratulerer med vektnedgangen! Husker du å ta ketolysepillene? Viktig! Kroppen mister mye vann - og altså salter, så det er viktig å få tilført.

Jeg er ingen ketolyse-ekspert, men for meg ser det iallfall ikke ut som du har gjort noen store blundere i forhold til mat du IKKE skal spise Husk på å spise NOK, variere grønnsakene, og drikke nok vann. Og issalat og agurk er "tomme" matvarer, de har praktisk talt ingen næring i seg - så de er det på en måte ingen "vits" i å spise, om du skjønner hva jeg mener. Butt ut med mere næringsrik salat (husker ikke i farten hva alle heter jeg, men.. ), og prøv squash eller aubergine, og flere grønnsaker. (Veldig godt å surre i smør, med salt og evt. pepper på!)

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat