Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-08, 21:55   #13
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Peanøttsmør uten sukker?

Mandelsmør er (i min munn) 10 ganger bedre enn peanøttsmør! Smaker helt nydelig! Er søtt nok i seg selv, men kan søtes med stevia eller splenda om man ønsker søtere smak. Har kjøpt det på helsekosten 6,5 g karbo/100g. Har også smakt cashewnøtt-smør. Smaker søtere enn mandelsmøret, og er også helt nydelig! 16,7g karbo/100g. Begge disse anbefales!

Ble også anbefalt av hun i butikken å prøve hasselnøttsmør. Æsj og fysj!!! kjempebittert! Prøvde å søte det, men smakte fremdeles ikke noe særlig. Smakte nesten harskt! Kanskje jeg kan bruke det i en kake? (eplekake f.eks?)

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat