Sv: Jeg har 35....
Heisann!
Håper det er greit at jeg svarer deg selv om jeg ikke har 35 kg å gå ned...
Ville bare si at jeg kjenner meg litt igjen i det siste innlegget ditt, ved at jeg også blir helt manisk når jeg må gå ned noen kilo.
Har hatt et par runder på Grete Roede med godt resultat tidligere, og siste gangen holdt jeg vekten stabil etterpå i 2 år.
For meg var det graviditeten som "ødela", og etter at jeg begynte å prøve å gå ned noen kilo, har jeg bare gått opp (med "vanlige" innskjerpninger)?!
Tror det er litt psykisk, at jeg er så ferdig med å slanke meg egentlig at jeg nærmest blir manisk på å spise ting jeg egentlig har bestemt meg for å ikke spise. I tillegg har jeg etter fødselen fått et enda større sug etter karbohydrater (noe jeg forøvrig alltid har vært glad i).
Har kuttet karbohydrater i ca en uke nå, og jeg er så mye mer stabil i sultfølelse og alt at jeg kan ikke beskrive det!
Maten tar litt mer tid, ingen tvil om det. Men det er det virkelig verdt altså.
Har foreløpig ikke merket noe til den sabotasjen jeg tidligere har drevet med. For meg er det tydeligvis MYE enklere å holde meg helt borte fra ris/pasta/poteter/brød/loff/kaker m.m enn å tillate seg små mengder (type Grete Roede-opplegg).
Ønsker deg lykke til!
|