Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 23:47   #18
Paradis-Oscar
Medlem

Paradis-Oscar sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Peanøttsmør uten sukker?

Opprinnelig lagt inn av dingpot, her.

Haha! Du tok meg der. Men jeg har en ide om at hasselnøttsmøret kanskje smaker godt i eplekake. Hasselnøtter+eple må jo være godt Liker ikke å kaste, det er for mye av et bruk og kast samfunn allerede. Støtter deg forøvrig 100% i det om å velge rene produkter for å få produsenter til å endre på "standarden" med å ødelegge maten for profitten.

Haha, bra respons!

Ja, det finnes vel noen ingredienser som forandrer seg og blir bedre når de kokkeleres, eller sammen med andre matvarer, sant det.

Når det gjelder det med bruk og kast, så er jeg litt ambivalent: jeg er selvsagt 100% for å kaste så lite som mulig, vi kaster altfor mye i samfunnet, enig der. Men samtidig så har jeg sett det argumentet bli brukt av folk for å tvinge i seg usmakelig mat, eller bruke kroppen som søppelkasse - og det er jo heller ikke ideellt.

Men det var jo ekstremversjonen da