Sv: Gamle synder. ... ikke synder?
Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.
Herregud...ingen grunn til å bli sur selv om du ikke liker det du får høre. Karbohydrater binder vann, som lagres i musklene. Når du kutter i karbohydratinntaket, forsvinner vannet, uavhengig av de andre fakorene du har nevnt. Og ingen har sagt at du har gått ned 9 kg vann. Jeg sier at de aller fleste går ned minst et par kg i ren vannvekt den første uken. Google i vei, eller spør Torkil, hvis du ikke tror meg. Hvis du (som man virkelig bør gjøre før man forandrer kostholdet sitt så radikalt som du har gjort), hadde lest boka ordentlig, ville du visst det vi forsøker å fortelle deg allerede.
Og med mindre du vil gjøre deg veldig upopulær her inne, skill mellom brukerene som svarer deg. Det var ikke jeg som snakket om hvorvidt du skulle ned 3 kg! Rett den kjipe attituden din mot rett person.
Mer kalorier gidder jeg ikke bruke på deg, angrer virkelig på at jeg forsøkte å hjelpe i utgangspunktet- det er jo tydelig at du allerede har bestemt deg for at du har rett. Og mennesker som ikke gidder å høre på fakta, fortjener de ubehagelige overraskelsene de får.
Jeg har lest boka, men det var for 7 uker siden, så jeg husker ikke alt i hodet!
Greit, jeg var litt krass i går, men jeg opplever veldig ofte at folk i.r.l ikke har tro på meg. De dømmer alle prosjektene mine nedenom og hjem, og 90% av gangene, så fullfører jeg prosjektene med gode resultater. Derfor ble jeg irritert da noen frarådet meg å gå på ketolyse! Ingen her inne kjenner meg, og da føler jeg at det er feil å si dette med at jeg ikke skal bruke ketolyse for å gå ned i vekt. Beklager at jeg blandet deg og den personen som gjorde det!
Grunnen til at jeg tror at jeg ikke har gått ned vannvekt i begynnelsen, er som sagt fordi jeg hadde gått på GR før. Jeg gikk rett fra GR til ketolyse, og da tenkte jeg at den vannvekta hadde jeg mistet på GR da jeg begynte der. Jeg sier ikke at det ikke stemmer, jeg sier bare at jeg syntes det høres rart ut!
Til sist, beklager igjen for at jeg var krass. I tillegg til det jeg nevnte ovenfor er jeg også vant til å være i et annet forum, der uansett hva du skriver, så er det alltid en eller annen tulling som skal ødelegge det for hovedinnlegger. Derfor går jeg i forsvarsmodus med en gang valgene mine/det jeg skriver blir kritisert. Jeg kjenner fremdeles at jeg er i forsvarsmodus, men jeg skal jobbe med å legge det fra meg! Og skal jeg fra nå bruke flere smileys og håpe at jeg blir mindre misforstått!
|