Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 17:44   #21
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og studenttilværelse

Opprinnelig lagt inn av Elastica, her.

I vår kantine betaler en iallefall en 30-40 kroner for en salat. Det er vesentlig mye dyrere enn å kjøpe grønnsaker på butikken og lage salaten selv.

Jeg vil nå poengtere igjen det med fryser jeg altså. Lavkarbo kosthold er kjempedyrt i forhold til et havregryn og nudler basert kosthold og om man ikke har mulighet til å hamstre billig kjøtt innimellom kan det bli litt utfordrende tror jeg.. Frysere selges jo brukt også og da kan man få en til en veldig billig penge.

Dessuten handler det om å kunne planlegge og være i forkant og da må man ha litt mat på lager.

Enig, enig, enig!

Jeg flyttet inn på en hybel uten en innebgyd "kjøleskapsfryser" engang, og investerte i en fryser etter ca et halvt år. Det angrer jeg ikke på. Så bruk litt av studielånet på en fryser, trådstarter!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat