Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 19:41   #9
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hvem VI ?

Jeg mener oss her inne på lavkarbo.no, synes ofte at tonen her inne ofte blir litt aggressiv når vi snakker om eller med noen som ikke er lavkarbo-displer. Jeg har sett folk på andre diskusjonforum kommentere dette, vi har faktisk greid å skremme vekk brukere med vår ekstreme "entusiasme".

Nellie og Iset: Har jeg sagt at raske karbohydrater er bra? Når jeg sier at jeg ikke tror at lavkarbo er det riktige for absolutt alle, mener jeg akkurat det- lavkarbo. Da går jeg ut i fra at grensen mellom lav- og moderat/vanlig karboinntak går ved rundt 150 kh om dagen. Jeg snakker om mer karbo, ikke å stappe i seg sukker. Jeg tror fortsatt at lav GI er det ideelle for alle.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat