Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 20:13   #13
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Bare for å ha sagt det: Nei, jeg mener absolutt ikke at lavkarbo er den eneste måten å slanke seg på!! Håper ikke jeg fremsto slik, for det var i så fall ikke tilsiktet.

Det er drøssevis av veier til Rom, og alle fører de heldigvis dit - for den enkelte. Noe funker for noen, som igjen ikke funker for andre. Jeg er veldig for å prøve ut ting, og så velge det som passer en best. Lavkarbo funker supert for meg, men ikke dermed sagt at det passer for nabo'n

Mine kommentarer om hvorvidt vi kan være litt trangsynte her inne hadde ingenting med ditt innlegg å gjøre. Denne tråden burde forresten vært delt, siden den debatten tok over hele tråden.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat