Sv: Treningsdagbok (for alle)
Oi, denne har jeg ikke sett før! Slenger meg med her.
Trente i går da..men..det går vel?
18/8: 30 min kondistrening, langdrag (i den grad 30 min er lenge..hehe..det jeg mener er "ikke-intervall"), 40 min beinhard styrketrening med PT.
Rygghev med hantler - 3 kg 2 x 15
Markløft - 30 kg ca 15 reps(?..kjørte meg tom)
Utfall med stang(20 kg) - veeeeldig ustø! overraskende.. 12-15 reps hvert bein
Chins (med hjelp...herregud det var tungt) - 10 reps
Situps med vridning - 20 reps
Planken med motstand - 3 x 20 sek
400 m løping
Spensthopp med motstand (ant. usikker..)
Push ups (med hjelp) - 12 reps
Planken - gående på henda (vet ikke om denne har noe "navn) - 3 m fram, 3 m tilbake - veldig veldig teknisk vanskelig!..
Dips (med hjelp) - 8 reps
Glute (spark bakover i maskin - maskinen heter Glute..vet ikke om øvelsen har noe "navn") -45 kg, 15 reps på hvert bein
Situps med strake armer med eksentrisk kontraksjon (negativ motstand) - 15 reps
Liggende tricepspress med strikk (farge; rød..hehe), eksentrisk kontraksjon - 15 reps
Jeg merker at formen er skikkelig dårlig, etter enda et svangerskap, men det jobbes det med nå..hehe.. PT'en min improviserer hele veien, men passer på at vi er igjennom hele kroppen i løpet av økta, og med så mange øvelser på en drøy halvtime sier det seg selv at det ikke er mye pauser her..Eller...det FØLES i hvertfall som mange øvelser. Kjører ikke mange set pr øvelse, men varierer heller. Kjører kroppen tom på hver eneste en. DIGG trening!!
Merker ikke så mye til at lavkarbo i utgangspunktet skulle gi meg lite energi på treninga, men er litt "småskjelven" de første minuttene etter endt økt. Fyller på med masse vann, så kommer det seg