Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 20:51   #18
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg skjønner hva du mener, men er ikke helt enig med deg. Jeg var også en av de første medlemmene her inne (forumet åpnet i januar 2004) og har i egenskap av moderator og admin lest de fleste postene her inne siden da. (Jeg vet ikke hva du het før så det kan jo hende vi har snakket om dette før)

Det ER enkelte som er lideskaplig opptatt av lavkarbo kosthold og ikke ser andre måter, men å si "vi" og at det er en "tendens" er absolutt å generalisere. Det er heller ikke riktig. Dessuten har mange av de mest påståelige inneleggene kommet som følge av at lavkalorifolk eller folk som ikke aner hva lavkarbo er uttaler seg om ting de ikke har greie på. Det er også visse mer eller mindre offisielle personer som nyter å trashe lavkarbo i media og i egne kanaler. Da kommer man i forsvarsposisjon og man blir lett litt overivrig. Man har jo lov å forsvare seg på begge sider. Og vi behøver absolutt ikke finne oss i alt.

Vi vet alle at det finnes andre forum hvor lavkarbo diskuteres. Med få unntak er det dessverre mye feilinfo ute og går. Det handler om kunnskap, og det er nok der problemet ligger. Dette er ert rent lavkarbo forum, amn kan ikke vente å komme inn hit å få støtte til lavkalori dietter.

Om det skal diskuteres hva folk i eller utenfor forumet syns om forumet oppfordrer jeg heller til at startes en egen tråd - om noen finner det interessant nok. I denne tråden blir det en avsporing som tar fokuset bort fra temaet.

Jeg sa faktisk "vi" i et (åpenbart ikke spesielt vellykket ) forsøk for å være diplomatisk, men jeg holder fast på bruken av "tendens". Vi får heller leve med at vi er uenige.

Sist redigert av Nille : 19-08-08 kl 23:22. Årsak: Rettet feil i quote. Også rettet i originalt innlegg.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat