Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 21:39   #22
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Er vi som spiser lavkarbo trangsynte og hjenevaska ?

Her får jeg en følelse av å være tilstede på en fest eller noe, og lytte til samtalen men absolutt ikke få med meg innholdet
Jaja - mange av dere har holdt på lenge her, og kjenner hverandre, så det bunner vel i tidligere gnisninger.
Men uansett ville jeg kommentere at for meg passer det godt at forumet fungerer støttende på lavkarbo. jeg synes det er flott at man kan spørre, undre seg og få hjelp til å finne sin lavkarbo-vei. For meg var det en enorm støtte da jeg fant veien til forumet i mars 2008. Jeg hadde møtt masse spørsmål og undring på min lavkarbo-stil. Og nå er jeg mye tryggere, kan si at jeg "kjenner" mange som lever på lavkarbo. Det har gått fra "meg" til "oss".
At man samtidig skjønner at dette ikke er eneste veien for alle, er jo greit, men det får vi nok av out there.
Så at vi er litt "halleluja" over dette synes jeg er helt greit.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat