Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-08, 13:43   #16
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Har jeg kanskje valgt feil?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.
Kg vil komme tilbake hvis du går over til høykarbo igjen,

Mente ikke at man vil legge på seg med en gang igjen, men sånn som jeg har forstått det så vil man legge på seg igjen, er jo en grunn til at man kanskje har blitt overvektig, og går man tilbake til det gamle kostholdet så vil man vel bli det eller?
Som jeg har selv har skrevet lengre oppe så trodde jeg at jeg spiste sunt. Trente også så skjønte ikke hvorfor jeg aldri ble mindre, utenom ett par kg i ny og ne liksom.
Frokost og lunsj besto av brød, middag i ekstremt mange tilfeller av kyllingfilet, grønnsaker og ris. Da var risen numero uno

Så jeg tror iallefall at går man rett tilbake til det man i utgangspunktet ble overvektig av så kommer kg enten raskt eller sakte men sikkert på igjen...

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat