Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-08, 16:13   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Enda noen spørsmål om insulinresistens

Fant også en interessant link her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=332330
Jeg liker Barexstein, altså
Greit å ha noe å referere til dersom jeg skulla ha høye c-peptid-verdier, men innenfor den normalen mange opererer med, som han forklarer i teksten.

Jeg har målt blodsukkeret fastende nå tre ganger på to uker. Verdiene har jeg skrevet ovenfor her.

Adriane: Takk for linken , men det sto egentlig ingenting jeg ikke visst fra før der!
En ting som beats me er at jeg fortsatt kan ha høye fastende blodsukkerverdier etter å ha spist restriktivt lavkarbo i to år. Nesten så jeg lurer på om jeg: 1) Spiser for lite, sånn at muskelmasse brytes ned til glukose, eller 2) Stresser sånn at omtrent det samme skjer som i punkt 1 ved hjelp av kortisol.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat