Opprinnelig lagt inn av snoopygirl kan desverre ikke svare deg HVORFOR...mrn fikk lyst til å svare deg likevel.....må nesten le litt også jeg var sånn før ejg en lang periode som jeg så og si ikke spiste....jeg hadde sååå masse energi som skulle ut..så jeg sto faktisk opp midt på natta å satte avleggere,vaksa gølver.rødda ol.....det gjør jeg ikke nå.....gjeeeesp......har du for mye energi da som vil ut kansje.......kansje ikke like lyst til å gjøre noe på dagtid kansje andre kan gi deg et svar....i hope so...
Opprinnelig lagt inn av snoopygirl
kan desverre ikke svare deg HVORFOR...mrn fikk lyst til å svare deg likevel.....må nesten le litt også jeg var sånn før ejg en lang periode som jeg så og si ikke spiste....jeg hadde sååå masse energi som skulle ut..så jeg sto faktisk opp midt på natta å satte avleggere,vaksa gølver.rødda ol.....det gjør jeg ikke nå.....gjeeeesp......har du for mye energi da som vil ut kansje.......kansje ikke like lyst til å gjøre noe på dagtid kansje andre kan gi deg et svar....i hope so...
For mye energi?? Ikke lyst å gjøre noe på dagen? Det irriterer... for jeg får rett å slett ikke sove