Tråd: Personvekt
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-08, 10:45   #11
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Personvekt

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan noen anbefale en forholdsvis billig vekt, helst under trehundre spenn (har et ganske stramt budsjett om dagen), gjerne digital, og om den måler fettprosent i tillegg? (enn hvor nøyaktige de er i den prisklassen) så er det bare finfint!

Jeg vet ikke, men kanskje du skal vente med innkjøpet til budsjettet er romslig nok til en skikkelig vekt? Vet ikke om du egentlig får glede av en billig vekt, som sannsynligvis er mindre pålitelig? Jeg oppfatter deg som noen numre for seriøs til det …

Jeg kjøpte for fem år siden en Soehnle-vekt som da kostet rundt 1300 kroner. Grisedyrt men jeg hadde penger akkurat da. Er veldig fornøyd med funksjonaliteten, den er veldig pålitelig. Men nå skulle jeg selvfølgelig ønske at jeg hadde kjøpt en Tanitavekt, så jeg kunne holdt styr på fettprosenten … Sukk.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat