Tråd: Er du sulten?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-05, 19:30   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Når en er overvektig så har kroppen kompensert for det med å bygge ekstra muskelmasse for å klare å flytte rundt på vekten, og da er det bare helt genialt å kunne ta med seg disse ekstra musklene når en er slank også! For det er ikke lett å bygge dem opp igjen senere...

DET kan jeg skrive under på !! Jeg har slitt med å spise nok, og resultatet har vært tap av muskelmasse ! NÅ sliter jeg med å bygge den opp igjen ! Så pass på å spise nok. Man tar ikke av fortere ved å spise for lite. Atkins forskning OG erfaring med over 70.000 pasienter over mange år (33 for å være nøyaktig) har vist at det ikke var noen gevinst ved å spise 8 i forhold til 20 karber pr dag. Det finnes noen som må ned i 10 for å komme i ketose er det sagt her, - men det er et veldig veldig lite mindretall, og kommer du i ketose på 20 er det ikk vits i å spise mindre ! De fleste holder seg i ketose rundt 20-35 karber pr dag. Jeg er i ketose til over 35....