Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 21:12   #16
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken mat begynner man med til babyer?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Min datter har atopisk eksem og hadde intoleranse for en rekke matvarer. Vi fant ut mye om hva hun tålte og ikke tålte ved å innføre en og en matvare om gangen. Lykke til fremover og gled deg. Det er en ganske kjekk og spennende tid å introdusere småen for nye smaker.

Jeg har absolutt tro på at du kan mye om ernæring. Bruk kunnskapene dine du med god samvittighet.

Ja det er spennende. Han har svært god apetitt. Datteren min var ganske småspist og likte ingenting da vi begynte med fast føde til henne, men han her er så glupsk at man skulle tro han aldri hadde sett mat. Foreløpig får han bare ett måltid daglig, altså kveldsgrøten, og så har jeg prøvd å gi ham litt ren frukt på dagen av og til. Han liker å tygge på litt frukt i babyfeederen. Nå ser det ut til at han er klar for et fast måltid nr. 2. Det blir lunsj eller middag.