Sv: Benedictes reviderte Lapper... 0,4 g k pr 100 g
Opprinnelig lagt inn av Sense, her.
Jeg har endelig fått tak i dette proteinpulveret fra Multipower. De har vært utsolgt over alt i lange tider 
Har ikke prøvd å bake noe med det enda, og lurer derfor på hvordan smaken blir... jeg har ketolyse bakemix som jeg har laget pannekaker av, men de var grusomme.... skikkelig ekkel sand/gummi/plastikk smak... dette var grunnen for at jeg ville prøve multipower -og disse lappene så veldig gode ut! men jeg gidder ikke prøve hvis pulveret gir samme smak som bakemixen..
jeg har ikke smakt ketolyse bakemiks så jeg vet ikke hva det smaker, men jeg liker nå mine lapper, ellers hadde jeg ikke lagt ut oppskriften... men alle har jo forskj smak. Steiker dem i melange og har natreen eller sukrin i røra, så de er både søte og har smørsmak. Steiker dem på ganske høy varme (på 7, ovnen har 9 "nivå/prikker")... så de får en fin steikeskorpe. har på heistad syltetøy av blåbær... og nyter det til og med samboeren min som ikke går på lavkarbo liker dem. Så du får nå se selv hva du synes.
ps. Det er viktig å få ut alle klumpene av cottage cheeesen... moser de med kjøkkenmaskinen min
Sist redigert av xeena82 : 24-08-08 kl 18:10.
|