Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 14:02   #7
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som trener mye

Jeg trener frem og bakside lår på apparater, litt roing og nedtrekk for ryggen. Brystpress og en annen for brystmuskler, og så har jeg ryggløft? og en del øvelser på matte med ball. Så det går mest på styrke. Ball øvelsene er fordi jeg da bruker flere muskler og får en god oppbygning rundt bekkenet selv om det ikke er tungt.

Etterpå går jeg en del med 12% helling det jeg har tid. Pleier å trene mellom jeg har levert i barnehagen og jeg begynner på skolen, derfor varierende hvor mye tid jeg har.

Jeg trener ikke mye, men mye for å være MEG.

Da får jeg satse på proteiner! Skal trene i morgen formiddag rett før lunsj. Måtte hoppe over i dag for å gå hjem og rydde til visning. Men tar det i morgen istedenfor.

Satser på 3 ganger i uken.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat