Tråd: Er du sulten?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-05, 08:37   #8
studentberta
Medlem

studentberta sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 57
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av lillemy

Er det flere som meg som ikke er så sulten lengre når man er i ketose? Den første uken var jæææ..........ig, men etter det har det gått som en lek. Jeg blir ikke fristet av søtsaker og har ingen problemer med å bare spise det jeg skal. Ofte spiser jeg ikke opp engang.

Jeg har vært en som har gått i rute til kjøkkene hele dagen forde jeg aldri ble mett. Jeg måtte tenke meg nøye om når jeg var og handlet slik at jeg alltid hadde noe godt til en hver tid.
Det er deilig å ikke tenke på det lengre.

Det er dette som gjør at de fleste av oss som starter på ketolyse lykkes i å gå ned i vekt, så lenge vi husker å ta kromtablettene har vi ikke lyst på sjokolade!!!!!!! Helt fantastisk! Jeg har slanket meg i mange år men bestandig gått opp igjen i vekt etterpå, men nå spiser jeg to måltider pr. dag og fungerer kjempebra. Etter 2-3 uker på kuren kjenner man at en får mer energi, så trening går som en lek. Lykke til, dette klarer du . Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat