Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 21:23   #7
Ista
Sperret

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
Ista er ny på veien

Sv: (Planlagt) Sprekk i går. Hva er deres erfaringer da?

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Det er dette jeg har hørt/lest også, altså begge deler... Vanskelig å bli klok på.

Jeg skjønner det med at man helst bør holde seg i ketose når man først er der, og ikke gå ut og inn - men jeg regner det liksom ikke som å ustanselig gå inn og ut av ketose når det er snakk om kanskje en gang hver 3. mnd - om ikke sjeldnere.

Men samtidig har jeg jo hørt om dem som har "karbodager", men det gjelder kanskje som du sier på mer generelle lavkarbodietter, og ikke på en så ekstrem variant som ketolysekuren.

Hvis andre har innspill, så takker jeg for det

Hvis du planlegger sprekker en gang i uka,er virkelig ketolyse noe for deg da???Er ikke fedon mer passende...For har du lest ketolyse boken så er ikke sprekker anbefalt.Og ihvertfall ikke i form av kaker,snop å søtsaker..Over tid vil dette få en revidert effekt,selv om du nå har gådd ned i vekt.Tror kroppen blir forvirret og til slutt setter seg på bak bena....Som det står i boka og som Torkil pressiserer gang på gang,er du på kur,så er du det 100%!!!
MEN,jeg skal ikke fortelle deg hva du skal å ikke skal gjøre,jeg tenker bare på om dette kommer til å få en negativ effekt for deg etterhvert..Du vil hele tiden ha "søthunger",og vil ha mer å mer godt,så er du plutselig inne i en vond spiral.Vet ikke hvor lenge du har holdt på,men jeg fraråder deg å planlegge sprekker på ketolyse...

Kanskje noen andre drevene damer kan gi et innspill her også(?)

Uannsett hva du bestemmer deg for å gjøre,masse lykke til med kuren!!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat