Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-08, 10:02   #21
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no

Men da spør jeg: Er det nødvendig med pillene i det hele tatt? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille de ketolysepillene, nettopp fordi de er billigere enn å kjøpe tilsvarende på helsekost og slikt, men det gikk ikke. Kom til betalinga, fikk logga inn på nettbanken for å bekrefte btalinga og greier, men det ble ikke godkjent (og ja, det var mer enn nok penger på kontoen)

Jeg tar fra før av vitaplex sin vitamineral, altså denne --> http://www.matvareguiden.no/matvare8384.asp
I tillegg tar jeg kalsium og omega 3 tilskudd.
Er det da strengt tatt nødvendig med ketolysepillene? Har de noen annen effekt utenom å sikre at man får i seg de vitaminer og mineraler man trenger?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat